Zarejestruj się na kurs korzystając z poniższego formularza Nazwa kursu -grupa-Kursy doskonalące dla szkółAlternatywne i wspomagające metody komunikacji z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowyAutoprezentacja w pracy nauczycielaAutyzm – wczesna diagnoza i terapiaCo warto wiedzieć w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa naszych podopiecznych.Dostosowanie wymagań edukacyjnych w pracy z uczniem niepełnosprawnymDyscyplina w klasie a autorytet nauczycielaDziecięca matematyka w przedszkolu wg prof. Edyty Gruszczyk-KolczyńskiejDziecko nieporadne i zbyt spokojne? Dziecko gwałtowne? A może to zaburzenia integracji sensorycznej (SI)? Co może zrobić nauczyciel w szkole ?Emocje a agresja w zachowaniu dzieci – jak sobie z nimi radzić (kl. I – III)Gry i zabawy dydaktyczne z zakresu doradztwa zawodowego – jak na godzinach wychowawczych realizować treści z zakresu doradztwa zawodowegoHejt i mowa nienawiści wśród dzieci i młodzi – praktyczne sposoby przeciwstawiania tym zjawiskomHigiena pracy w dobie pracy onlineInnowacyjność w szkoleInterwencja profilaktyczna w szkole – system oddziaływań wobec uczniów eksperymentujących z alkoholem, papierosami i narkotykami.Jak motywować uczniów w kształceniu on-lineJak motywować w czasie zajęć onlineJak ograniczyć stres w pracy on-lineJak osiągnąć wyznaczone cele zawodowe i osobiste? Warsztaty z wykorzystaniem narzędzi coachingowych.Jak prowadzić zajęcia w dobie online unikając kłopotów organizacyjnychJak rozwijać kreatywność i przedsiębiorczość na zajęciach wychowawczychJak skutecznie i satysfakcjonująco rozmawiać z rodzicamiJak skutecznie się zmotywować? Warsztaty z wykorzystaniem narzędzi coachingowych.Jak zarządzać przez cele? Warsztaty z wykorzystaniem narzędzi coachingowych.Jak zarządzać stresem w dobie pandemiiJak zmienić złe nawyki uczniów ?Jak zorganizować pracę w czasie nauczania onlineKierowanie wycieczkami szkolnyKondycja psychiczna w dobie pandemiiKreatywny nauczyciel to kreatywny uczeńKształtowaniu praktycznych umiejętności wykorzystywania wiedzy w codziennych sytuacjach życiowych, formowaniu postaw.Kurs umiejętności - KONCENTRACJA UWAGIMediacje i strategie rozwiązywania konfliktówMS Teams, poznaj tajniki nauczania onlineNarzędzia i metody budujące motywację wśród uczniów oraz nauczycieli podczas pracy zdalnejNauczanie czynnościowe w edukacji matematycznejNeurodydaktyka - uczenie przyjazne mózgowiObniżamy poziom agresji w grupie dzieci – ćwiczenia i zabawy (kl. I – III)Ocenianie kształtująceOrganizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w świetle nowego rozporządzeniaOrganizacja procesów edukacyjnych we współczesnej szkole / placówcePierwsza pomoc przedmedyczna w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia uczniaPraca wychowawcza z dziećmi przeżywającymi trudności wieku dorastania (problem z samooceną i poczuciem własnej wartości, depresja młodzieńcza, używki).Praca z dzieckiem dyslektycznym na języku polskimPraca z dzieckiem z ryzykiem dyslektycznym w nauczaniu w klasach 1-3 SP (diagnoza przesiewowa/zindywidualizowana praca w szkole ze wskazaniami do pracy w domu)Praca z uczniem z zaburzeniem neurorozwojowym (ADHD, Zespół Aspergera, autyzm) w szkole/placówce oświatowejPrawa, obowiązki i odpowiedzialność nauczycielaPrawo wewnątrzszkolne. Tworzenie i stosowanieProfilaktyka uzależnień – dla uczniów i ich rodzicówProfilaktyka zagrożeń i zachowań ryzykownychPromocja zdrowia w szkoleRadzenie sobie z trudnym i prowokacyjnym zachowaniem uczniówReagowanie na przejawy agresji dzieci i młodzieżyRewalidacja uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiRodzice w szkole/przedszkolu – jak ich przekonać do współpracyRozmowy motywacyjne z uczniami. Warsztaty z wykorzystaniem narzędzi coachingowych.Rozwijanie kompetencji kluczowych na lekcjach matematyki zgodnie z nową podstawą programową w szkole podstawowejSamodzielny uczeń – metoda projektu/metoda daltońska w edukacjiSkuteczne nauczanie, motywacja i utrzymanie ładu na lekcjiStoryline – aktywna metoda w szkoleStworzenie w placówkach oświatowych warunków i możliwości sprzyjających zdrowiuTechniki manipulacji w relacjach szkolnychTrening umiejętności asertywnychUczeń ze spektrum autyzmu w szkoleUczeń-rodzic-nauczyciel – dobra współpraca drogą do sukcesu.Work life balance - jak zarządzać czasem, by znaleźć równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Warsztaty z wykorzystaniem narzędzi coachingowych.Wspieranie potencjału rozwojowego uczniów – sprawdzone pomysły na aktywny udział w życiu szkoły i środowiska.Współpraca nauczycieli z rodzicami. Praktyczne przykłady postępowania w przypadku roszczeniowego, rozzłoszczonego rodzica. Jak walczyć ze stresem w takich sytuacjach i jakie metody przyjąć w trakcie rozmowyZachęcanie uczniów do zdrowego stylu życia poprzez ich aktywne uczestnictwo w planowaniu i realizowaniu edukacji zdrowotnej;Zarządzanie emocjami – jak zaprzyjaźnić się ze swoimi emocjami, aby nas wspierałyZarządzanie własnym wizerunkiem w sieci – szkolenie dla nauczycieli wychowawców z zakresu prowadzenia godzin wychowawczych-konieclisty-grupa-Kursy doskonalące dla przedszkoliAby dzieci rosły, były zdrowe, mądre i szczęśliweAgresja u dzieci. Co może zrobić nauczyciel w przedszkolu?Alternatywne i wspomagające metody komunikacji z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowyAnaliza indywidualnych problemów rozwojowych i adaptacyjnych – deficyt uwagi w uczeniu się ; diagnoza i terapia w wieku przedszkolnymAnaliza indywidualnych problemów rozwojowych i adaptacyjnych. Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w przedszkolu; diagnoza i terapiaAutyzm – wczesna diagnoza i terapiaBajkoterapia w pracy nauczyciela przedszkolaBaśniowe zabawy teatralne w przedszkoluBudowa relacji społecznych metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne– warsztatyCo warto wiedzieć w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa naszych podopiecznychĆwiczenia i zabawy kinezjologiczne w pracy z małym dzieckiemDziecięca matematyka w przedszkoluDziecko nieporadne i zbyt spokojne? Dziecko gwałtowne?A może to zaburzenia integracji sensorycznej (SI) ?Co może zrobić nauczyciel?Edukacja polisensoryczna w nauczaniu z zakresie zagadnień: zaburzenia percepcji bodźców sensorycznych, integracji sensorycznej, stymulacja sensoryczna oraz wspomagające zabawy sensoryczneElementy programowania w edukacji informatycznej – gry i zabawyHigiena pracy w dobie pracy onlineInspiracje muzyczne z wykorzystaniem metody Batii StraussJak skutecznie i satysfakcjonująco rozmawiać z rodzicamiJak skutecznie się zmotywować? Warsztaty z wykorzystaniem narzędzi coachingowych.Jak skutecznie zwalczyć wypalenie zawodowe? Warsztaty z wykorzystaniem narzędzi coachingowych.Jak zachęcać Rodziców przedszkolaków do czuwania nad rozwojem dziecka. /dotyczy dzieci o różnym poziomie intelektualnym, w tym - zdolnych niepełnosprawnych/Jak zarządzać stresem w dobie pandemiiKierowanie wycieczkami szkolnyKolorowe kubeczki – zabawy z kodowaniemKoncepcja Carla Orffa w pracy z małym dzieckiemKondycja psychiczna w dobie pandemiiKreatywna grafomotoryka czyli zabawy w rysowanie przedszkolakówKurs umiejętności - KONCENTRACJA UWAGIMetoda aktywnego słuchania muzyki Batii Strauss cz. IMetoda dobrego startu w edukacji przedszkolnejMetoda projektu w przedszkoluNauczyciel wspomagający w integracyjnym oddziale przedszkolnymNiepełnosprawność dziecka w wieku przedszkolnym ;obserwacja, wstępna diagnoza i wielospecjalistyczna pomocObniżamy poziom agresji w grupie dzieci – ćwiczenia i zabawyOrganizacja pomocy psychologiczno -pedagogicznej w świetle nowego rozporządzeniaPierwsza pomoc przedmedyczna w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia uczniaPotrzeby emocjonalne dziecka w wieku przedszkolnym: wpływ emocji na wykorzystanie potencjału intelektualnego i na proces adaptacji przedszkolnejPoznajemy wszystkimi zmysłami – wykorzystanie stymulacji polisensorycznej w wychowywaniu przedszkolnymPraca nauczyciela w przedszkolu z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych – diagnoza, oczekiwania, szansa na sukcesPraca z dzieckiem ze specyficznymi zaburzenia ze spektrum autyzmu z wykorzystaniem planów aktywności na terenie przedszkolaPraktyczne sposoby radzenia sobie z trudnym zachowaniem dziecka nadpobudliwegoProcesy integracji sensorycznej i ich wpływ na zrównoważony rozwój dzieckaProgramowanie w przedszkolu – zabawy logicznePrzedszkolak koduje – wprowadzenie podstaw programowania w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnymRodzice w szkole/przedszkolu – jak ich przekonać do współpracyRozwój seksualny dziecka. Czy jest się czego bać?Rozwój seksualny dziecka. Norma i nie-norma.Ruch rozwijający Weroniki Sherborne w przedszkoluStoryline – aktywna metoda w przedszkoluStymulacja rozwoju psychoruchowego małego dzieckaUmiejętności społeczne nauczyciela a integracja grupy przedszkolnejWłaściwe żywienie, złe nawyki dzieciWspółpraca nauczycieli wokół problemów rozwojowych dzieci przedszkolnychWychowanie patriotyczne/obywatelskie dla dzieci przedszkolnych – jak sobie radzić z tematem uwzględniając możliwości percepcyjne dzieckaWykorzystanie bajek i baśni w stymulowaniu kreatywności dziecka w wieku przedszkolnymZarządzanie emocjami – jak zaprzyjaźnić się ze swoimi emocjami, aby nas wspierałyZastosowanie taśm Thera – Band za zajęciach ruchowych w przedszkolu-konieclisty Imię i nazwisko słuchacza Data urodzenia Miejsce urodzenia Telefon kontaktowy Adres e-mail Miejsce zatrudnienia Stanowisko Dane do faktury Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i mają zastosowanie Polityka Prywatności i Warunki korzystania z usług Google. Możesz także pobrać kartę zgłoszenia w formacie PDF > Pobierz kartę zgłoszenia < karta-zgloszenia-na-kursy