Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Anita Kępińska
|
– Inteligencje wielorakie w przedszkolu
– Metoda projektu edukacyjnego w przedszkolu – Dziecięca matematyka Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej – Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne – Koncepcja edukacji muzycznej Carla Orffa – Metoda aktywnego słuchania muzyki Batii Strauss – Układy choreograficzne dla dzieci – Model Muzycznej Rekreacji Mobilnej dr. Kieryła – Metoda Dobrego Startu – Inne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym |
– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Anna Majrzak | – Dziecko z wadą słuchu w placówce integracyjnej i ogólnodostępnej (przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum)
– Dostosowanie wymagań dla dzieci niesłyszących w placówkach integracyjnych i ogólnodostępnych – Zaburzenia analizy i syntezy słuchowej u dzieci |
-Wykład
– Studium przypadku – Szkolenia Warsztatowe |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Aleksandra Feder | – Praca z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie w klasie ogólnodostępnej, integracyjnej na I i II etapie edukacji.
– Współpraca nauczyciela z rodzicem ucznia niepełnosprawnego intelektualnie realizującego edukację w warunkach szkoły ogólnodostępnej, integracyjnej. |
– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Aleksandra Goldstein
|
– I etap edukacyjny
– edukacja wczesnoszkolna; – specjalizacja: praca w programie graficznym CorelDRAW – tworzenie prezentacji multimedialnych – opracowywanie testów konkursowych (na etap szkolny i miejski) dla uczniów klas 1-3; – preferowane zagadnienia: ocena opisowa ucznia klas 1-3 SP – nauczanie polisensoryczne, gry i zabawy w edukacji matematycznej – rozwijanie pamięci, uwagi i koncentracji u uczniów klas 1-3, – nauka liczenia na japońskim liczydle SOROBAN, nauka rozwiązywania krzyżówek numerycznych sudoku i kakuro; – doradztwo metodyczne edukacji wczesnoszkolnej – ekspert ds. podstawy programowej, współorganizator licznych konkursów miejskich dla uczniów klas 1-3, – Praca z dzieckiem sześcioletnim w szkole |
– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Barbara Pudełko
|
– Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z wadą słuchu
– Rewalidacja indywidualna dzieci i młodzieży w wadą słuchu – Kursy języka migowego dla nauczycieli I, II, III stopnia |
– Wykład
– Zajęcia warsztatowe – Studium przypadku |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Ewa Jankiewicz
|
– Innowacyjne metody nauczania (metoda dobrego startu, Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, metoda dramy, metoda projektu),
– edukacja plastyczna w przedszkolu, – zabawy paluszkowe i grafomotoryczne, – bajki terapeutyczne, – dokumentacja nauczyciela, – metody aktywizujące |
– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Izabela Bajbak
|
– Praca z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce – dyslektykami
– Praca z uczniem z rodzin dysfunkcjonalnych. -Praca z uczniem z FAS. – Wspieranie uczniów, rodziców i nauczycieli w pokonywaniu trudności. – Prowadzenie konsultacji indywidualnych z rodzicami i nauczycielami. – Planowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych dotyczących uczniów z rodzin z problemem alkoholowym. – Planowanie i wspomaganie rozwoju zawodowego nauczycieli zgodnie z funkcjonująca ścieżką awansu zawodowego. – Przeprowadzanie ewaluacji wewnętrznej w szkole. – Motywowanie uczniów i rozwijanie ich kreatywności na poziomie I etapu edukacyjnego. – Warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców. – Nowatorskie zajęcia opiekuńczo-wychowawcze na poziomie I etapu edukacyjnego. – Problematyka GENDER w edukacji. – Problematyka praw człowieka na poziomie szkoły podstawowej. – Metody integrowania zespołu uczniowskiego. – Praca w komisjach rozwiązywania problemów alkoholowych/ gminnych, dzielnicowych, miejskich. – Obszary do pracy ze studium przypadku – Uczeń ze specyficznymi trudnościami w nauce. – Uczeń przejawiający trudności wychowawcze. |
– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Piotr Domagała
|
– Doradztwo w zakresie: gier zespołowych, gimnastyki, lekkoatletyki, pływania, tenisa stołowego i ziemnego oraz gier rekreacyjnych i tańców,
– Zajęcia warsztatowe w zakresie: gimnastyka korekcyjno-kompensacyjna na etapie przedszkolnymi i szkoły podstawowej, z takimi zagadnieniami jak: rodzaje wad postawy, metody badania i zasady oceny postawy, ćwiczenia korekcyjne – doradztwo w zakresie pisania konspektów lekcji gimnastyki korekcyjnej. |
– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Szymon Adamczyk | ||
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Szymon Dziwisz
|
– Zajęcia z zakresu socjoterapii:
* trening wychowawczy, * trening szkolny, * trening interpersonalny, * czy na pewno konsekwentne wychowanie? * diagnoza socjoterapeutyczna, – Warsztaty emisji głosu – warsztaty z zakresu emisji głosu i zajęcia muzyczne z dziećmi i młodzieżą z uszkodzonym słuchem |
– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Tatiana Hylla | – Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci niesłyszących
– edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna dzieci niesłyszących, – kształtowanie mowy i języka dzieci niesłyszących (szkoła podstawowa i gimnazjum) – dostosowanie wymagań dla dzieci niesłyszących w placówkach integracyjnych i ogólnodostępnych – rewalidacja dzieci niesłyszących |
– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |