Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Anna Majchrzak | ||
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Aldona Paprzycka | – praca z dzieckiem / uczniem zdolnym /program autorski
– praca z uczniem z ADHD / program autorski / – uczeń z podejrzeniem dysleksji rozwojowej – metody pracy i sposoby rozpoznawania / program autorski – agresja w szkole – gotowość dziecka 6-letniego do podjęcia nauki szkolnej |
– Wykład
– Zajęcia warsztatowe – konsultacje danych przypadków – pomoc w opracowaniu programów wsparcia |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Barbara Pudełko
|
– Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z wadą słuchu
– Rewalidacja indywidualna dzieci i młodzieży w wadą słuchu – Kursy języka migowego dla nauczycieli I, II, III stopnia |
– Wykład
– Zajęcia warsztatowe – Studium przypadku |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Danuta Misiuda | ||
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Izabela Bajbak
|
– Praca z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce – dyslektykami.
– Praca z uczniem z rodzin dysfunkcjonalnych. -Praca z uczniem z FAS. – Wspieranie uczniów , rodziców i nauczycieli w pokonywaniu trudności. – Prowadzenie konsultacji indywidualnych z rodzicami i nauczycielami. – Planowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych dotyczących uczniów z rodzin z problemem alkoholowym. – Planowanie i wspomaganie rozwoju zawodowego nauczycieli zgodnie z funkcjonująca ścieżką awansu zawodowego. – Przeprowadzanie ewaluacji wewnętrznej w szkole. – Motywowanie uczniów i rozwijanie ich kreatywności na poziomie I etapu edukacyjnego. – Warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców. – Nowatorskie zajęcia opiekuńczo-wychowawcze na poziomie I etapu edukacyjnego. – Problematyka GENDER w edukacji. – Problematyka praw człowieka na poziomie szkoły podstawowej. – Metody integrowania zespołu uczniowskiego. – Praca w komisjach rozwiązywania problemów alkoholowych/ gminnych, dzielnicowych, miejskich. – Obszary do pracy ze studium przypadku – Uczeń ze specyficznymi trudnościami w nauce. – Uczeń przejawiający trudności wychowawcze. |
– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Izabela Lorenz | ||
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Jacek Wiśniewski | – Zarządzanie placówka oświatową – planowanie, koordynowanie i nadzór.
– Konstruowanie koncepcji pracy szkoły lub placówki. – Organizowanie pracy rady pedagogicznej i zespołów nauczycielskich. – Diagnozowanie potrzeb rozwojowych szkoły. – Analiza i interpretacja wyników sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego. – Tworzenie prawa wewnątrzszkolnego. – Rozwój osobisty. |
– Konsultacje i szkolenia
– Szkolenia warsztatowe -Konsultacje – Warsztaty – Coaching |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Krystyna Krzyżostaniak
|
– Budowanie kompetencji interpersonalnych
– Stres nauczycieli i uczniów – jak sobie z nim radzić. – Obniżanie poziomu agresji w grupie. – Wykorzystanie ćwiczeń kinezjologii edukacyjnej do wsparcia rozwoju uczniów. – Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia – dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. – Praca z konfliktem – przyczyny, obszary, wybór optymalnego rozwiązania (także jako studium przypadku). – Dzieci z trudnościami edukacyjnymi i wychowawczymi (studium przypadku). |
– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza – Rewalidacja dzieci niepełnosprawnych intelektualnie |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Małgorzata Urbanowicz | ||
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Szymon Dziwisz
|
– Zajęcia z zakresu socjoterapii:
* trening wychowawczy, * trening szkolny, * trening interpersonalny, * czy na pewno konsekwentne wychowanie? * diagnoza socjoterapeutyczna, – Warsztaty emisji głosu – warsztaty z zakresu emisji głosu i zajęcia muzyczne z dziećmi i młodzieżą z uszkodzonym słuchem |
– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |
Ekspert | Obszary wsparcia eksperckiego | Proponowane formy wsparcia przez ekspertów |
Tatiana Hylla | – Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci niesłyszących
– edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna dzieci niesłyszących, – kształtowanie mowy i języka dzieci niesłyszących (szkoła podstawowa i gimnazjum) – dostosowanie wymagań dla dzieci niesłyszących w placówkach integracyjnych i ogólnodostępnych – rewalidacja dzieci niesłyszących |
– Wykład
– Szkolenie warsztatowe – Studium przypadku – Diagnoza |